Witam na moim blogu!

Jeżeli masz pomysł na biżuterie dla siebie - napisz do mnie. Postaram się zrobić coś szczególnie dla Ciebie...

Czekam na komentarze do moich postów ;) Cenię każdą uwagę i spostrzeżenie. Bardzo chętnie się wymienię, poszukuję koralików, minerałów, sznurków (sutaszowych, woskowanych, bawełnianych), łańcuszków, drutów (kolorowych, miedzianych), muliny, filcu,guzików, materiałowych tasiemek i wstążek oraz innych akcesoriów jubilerskich lub biżuterii, która Ci znudziła. Z wielką chęcią przygarnę materiały, które pozwolą mi zapoznać się z nowymi technikami biżuteryjnymi. Zapraszam do oglądania i obserwowania mojego bloga!

11 czerwca 2012

Moje koralikowe zdobycze

W weekend robiłam porządki w okolicach swojego komputera, biurka i w koralikach. Przekładając kolejno woreczki zdałam sobie sprawę, ze jestem maniakalną kolekcjonerką koralików. Ogromną przyjemność sprawia mi oglądanie koralików, przekładanie ich w nowe woreczki, poszukiwanie w sklepach internetowych wzorów, których jeszcze nie posiadam. Już dawno moje hobby koralikowe nie zarabia na siebie a jest wręcz na głębokim debecie, który powiększa się z miesiąca na miesiąc i każdy powód czy okazja jest dobra aby złożyć kolejne zamówienie.
Na moim blogu są już 3 posty koralikowo-zdobyczowe. Pierwszy post odnosił się do wymiany wisiora sutaszowego na mix koralików, można go zobaczyć tu. Następnie pisałam o zakupach sznurków do sutaszu tu. Trzeci post dotyczył minerałów tu. Co jakiś czas będę pokazywała to co udało mi się zakupić. Na szczęście wszystkie nowe paczuszki fotografowałam na bieżąco i mam pełną dokumentację w tej dziedzinie. Siadam więc do pisania pierwszego posta, który będzie miał swoją premierę na blogu jutro o 20 ;-).

3 komentarze:

  1. haha ja też tak mam ;) mogę w pokoju mieć taki bałagan, że podłogi nie widać, ale przydasie i koraliki zawsze w najlepszym porządku ;) ach my artystyczne dusze ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A już myślałam, że tylko ja tak mam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wychodzę z założenia, że nie można mieć porządku w koralikach. Jakkolwiek ich nie ułożę to zawsze do porządku im daleko. Jeszcze nigdy nie miałam pustego blatu biurka ;-(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...