Witam na moim blogu!

Jeżeli masz pomysł na biżuterie dla siebie - napisz do mnie. Postaram się zrobić coś szczególnie dla Ciebie...

Czekam na komentarze do moich postów ;) Cenię każdą uwagę i spostrzeżenie. Bardzo chętnie się wymienię, poszukuję koralików, minerałów, sznurków (sutaszowych, woskowanych, bawełnianych), łańcuszków, drutów (kolorowych, miedzianych), muliny, filcu,guzików, materiałowych tasiemek i wstążek oraz innych akcesoriów jubilerskich lub biżuterii, która Ci znudziła. Z wielką chęcią przygarnę materiały, które pozwolą mi zapoznać się z nowymi technikami biżuteryjnymi. Zapraszam do oglądania i obserwowania mojego bloga!

1 czerwca 2012

Grafitowa bransoletka z czarną lawą wulkaniczną

Bransoletka wykonana z woskowanego grafitowego sznurka i czarnej lawy wulkanicznej w kształcie owalu. Lawa jest o wymiarach 19mm x 13mm x 6mm. Karabińczyk, kulki, ogniwa, końcówki i druty posrebrzane. Długość całkowita bransoletki to 17,5 cm. 

7 komentarzy:

  1. Ale robisz śliczne bransoletki, delikatne i subtelne Świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta jest taka ekscentryczna i tajemnicza, śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne bransoletki - takie delikatne i kobiece.pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile tu miłych słów! Aż się zaczerwieniłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka... mroczna. W pozytywnym sensie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem fajnie wygladają takie proste bransoletki;-) Wprawdzie mam inne pomysły na biżuterię, ale zapraszam do siebie www.mojakoralikowapasja.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy pomysł na biżuterię jest dobry! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...