Witam na moim blogu!

Jeżeli masz pomysł na biżuterie dla siebie - napisz do mnie. Postaram się zrobić coś szczególnie dla Ciebie...

Czekam na komentarze do moich postów ;) Cenię każdą uwagę i spostrzeżenie. Bardzo chętnie się wymienię, poszukuję koralików, minerałów, sznurków (sutaszowych, woskowanych, bawełnianych), łańcuszków, drutów (kolorowych, miedzianych), muliny, filcu,guzików, materiałowych tasiemek i wstążek oraz innych akcesoriów jubilerskich lub biżuterii, która Ci znudziła. Z wielką chęcią przygarnę materiały, które pozwolą mi zapoznać się z nowymi technikami biżuteryjnymi. Zapraszam do oglądania i obserwowania mojego bloga!

27 sierpnia 2012

Złoty listek na czerwonym sznurku

Bransoletkę, którą widzicie powyżej zrobiłam na bazie czerwonego woskowanego sznureczka. Na jej środku zamocowałam mały pozłacany listek. Bransoletka jest prosta i delikatna, zdecydowałam się zapięcie typu lilou, aby ją założyć należy rozsunąć oba supełki a po nasunięciu ją na nadgarstek zsunąć je w przeciwnym kierunku. Obwód bransoletki jest regulowany.

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...