Witam na moim blogu!

Jeżeli masz pomysł na biżuterie dla siebie - napisz do mnie. Postaram się zrobić coś szczególnie dla Ciebie...

Czekam na komentarze do moich postów ;) Cenię każdą uwagę i spostrzeżenie. Bardzo chętnie się wymienię, poszukuję koralików, minerałów, sznurków (sutaszowych, woskowanych, bawełnianych), łańcuszków, drutów (kolorowych, miedzianych), muliny, filcu,guzików, materiałowych tasiemek i wstążek oraz innych akcesoriów jubilerskich lub biżuterii, która Ci znudziła. Z wielką chęcią przygarnę materiały, które pozwolą mi zapoznać się z nowymi technikami biżuteryjnymi. Zapraszam do oglądania i obserwowania mojego bloga!

10 czerwca 2012

Sutaszowy wisior z masą perłową

Wisior wykonany techniką sutaszu z 3 kolorów sznurka, którego elementem centralnym jest biała masa perłowa. W wisior zostały wszyte drobne czarne koraliki i srebrne kulki. 

6 komentarzy:

  1. Przepiękny wisior! Jestem nim zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coś pięknego, ale ma klimat, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sznurki zawsze były i będą piękne a w połączeniu z kamieniami to cuda :)
    tym razem ja zapraszam do siebie na candy :)
    może się odwdzięczę za twoje kolczyki ;)
    http://szkatulkaami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę się nad nim napracowałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. witam piekne dzieło tez mi sie marzy robienie czegoś takiego ale nie wiem czy bym sobie poradziła na razie zaczynam od czegoś prostszego:)
    zapraszam do mnie
    koralikowewariacje.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Od czegoś trzeba zacząć... początki są zawsze trudne ;-(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...