Witam na moim blogu!

Jeżeli masz pomysł na biżuterie dla siebie - napisz do mnie. Postaram się zrobić coś szczególnie dla Ciebie...

Czekam na komentarze do moich postów ;) Cenię każdą uwagę i spostrzeżenie. Bardzo chętnie się wymienię, poszukuję koralików, minerałów, sznurków (sutaszowych, woskowanych, bawełnianych), łańcuszków, drutów (kolorowych, miedzianych), muliny, filcu,guzików, materiałowych tasiemek i wstążek oraz innych akcesoriów jubilerskich lub biżuterii, która Ci znudziła. Z wielką chęcią przygarnę materiały, które pozwolą mi zapoznać się z nowymi technikami biżuteryjnymi. Zapraszam do oglądania i obserwowania mojego bloga!

12 czerwca 2012

Moje styczniowe zakupy koralikowe


Zamówienie, które zrobiłam w styczniu nie było zbyt obszerne. Zdecydowałam się na nie aby skorzystać  z jednodniowej gratiosowej wysyłki w sklepie www.marmon.com.pl
Kupiłam owalną lawę wulkaniczną i masę perłową do biżuterii sutaszowej, elementy w kształcie kwiatków do wplecenia w bransoletki, końcówki, koraliki i wstążeczkę. Najmniej podoba mi się łańcuszek, miał być posrebrzany a jest lekki, aluminiowy i słaby. Nie mam pomysłu jak wykorzystać wstążeczkę, ma ona 6 mm szerokości i została zgrabnie nawinięta na styropianowy krążek. Bardzo podobają mi się fasetowane koraliki w kolorze crystak i crystal ab, są one niestety słabo widoczne na zdjęciu. Najszybciej znalazłam zastosowanie dla przekładek-kwiatków. Które akcesoria podobają się Wam najbardziej?

2 komentarze:

  1. wstążeczkę można wykorzystać jako nośnik naszyjnika, w sam raz dla osób, które mają uczulenie na posrebrzane łańcuszki, końcówki i zapięcia, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry pomysł. Ja zazwyczaj wisiory noszę na czarnym woskowanym sznureczku, wstążka też powinna być do tego dobra.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...