Witam na moim blogu!

Jeżeli masz pomysł na biżuterie dla siebie - napisz do mnie. Postaram się zrobić coś szczególnie dla Ciebie...

Czekam na komentarze do moich postów ;) Cenię każdą uwagę i spostrzeżenie. Bardzo chętnie się wymienię, poszukuję koralików, minerałów, sznurków (sutaszowych, woskowanych, bawełnianych), łańcuszków, drutów (kolorowych, miedzianych), muliny, filcu,guzików, materiałowych tasiemek i wstążek oraz innych akcesoriów jubilerskich lub biżuterii, która Ci znudziła. Z wielką chęcią przygarnę materiały, które pozwolą mi zapoznać się z nowymi technikami biżuteryjnymi. Zapraszam do oglądania i obserwowania mojego bloga!

18 czerwca 2012

Czerwona wiązana bransoletka z serduszkiem

Bransoletka wykonana za pomocą węzłów z czerwonego woskowanego sznurka, w którą wplotłam posrebrzane serduszko. Bransoletka nie została wyposażona w standardowe zapięcie tylko zostawiłam 2 wolne końce sznureczka. Jest to bardzo pancerny i wytrzymały wzór gdyż bransoletka wykonana jest z jednego kawałka sznurka. Nie jest on cięty ani klejony. Długość bransoletki liczona z serduszkiem do końca splotu to 15,5 cm, wolne końce są długości 14 i 18 cm. Szerokość splotu 6 mm.

Follow on Bloglovin

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeszcze nikt nie ujął mojej wesołej twórczości w ten sposób! ;-)

      Usuń
  2. Ile tu miłych słów... Aż chce się zaglądać na bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle same cuda u ciebie!
    Dostałam tak robioną bransoletkę, jednak plecenie jes po 1cm za duże z każdej strony, w jaki sposób mogłby sobie je skrócić?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można rozwiązać kilka węzłów z jednej lub obu stron lub obciąć plecenie z jednej strony i zamontować takie końcówki:
      http://beretta-art.blogspot.com/2012/01/czerwona-pleciona-bransoletka.html
      Za czekoladę mogę nawet samodzielnie dokonać korekty ;-)

      Usuń
  4. Strasznie podoba mi się taka bransoletka. Tylko nie mogę wykombinować, jak ją robiłaś - z którego końca zaczynałaś, z ilu kawałków sznurka, że na końcu zostały Ci tylko dwa sznurki, a z lewej strony tak ściśle przylega do ozdoby (czyli pewnie stąd było zaczęte... ale nadal nie wiem JAK ;) ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bransoletkę wyplotłam z jednego odcinka sznurka ;-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...