Witam na moim blogu!

Jeżeli masz pomysł na biżuterie dla siebie - napisz do mnie. Postaram się zrobić coś szczególnie dla Ciebie...

Czekam na komentarze do moich postów ;) Cenię każdą uwagę i spostrzeżenie. Bardzo chętnie się wymienię, poszukuję koralików, minerałów, sznurków (sutaszowych, woskowanych, bawełnianych), łańcuszków, drutów (kolorowych, miedzianych), muliny, filcu,guzików, materiałowych tasiemek i wstążek oraz innych akcesoriów jubilerskich lub biżuterii, która Ci znudziła. Z wielką chęcią przygarnę materiały, które pozwolą mi zapoznać się z nowymi technikami biżuteryjnymi. Zapraszam do oglądania i obserwowania mojego bloga!

9 września 2012

Niebieski liść na granatowym sznurku

Jest to szklany listek w miedzi i cynie. Troszkę się namęczyłam aby efekt był taki jak widać. Czego się nie robi aby móc pokazać Wam coś nowego i innego niż moje dotychczasowe prace. Długość wisiorka to 25 mm, zamontowałam go na skręcanym satynowym sznurku. Wisior zgłaszam do niebieskiego wyzwania ogłoszonego przez Kreatywny Kufer.

szklany niebieski liśćkręcony sznurek
wyzwanie niebieski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...