Witam na moim blogu!

Jeżeli masz pomysł na biżuterie dla siebie - napisz do mnie. Postaram się zrobić coś szczególnie dla Ciebie...

Czekam na komentarze do moich postów ;) Cenię każdą uwagę i spostrzeżenie. Bardzo chętnie się wymienię, poszukuję koralików, minerałów, sznurków (sutaszowych, woskowanych, bawełnianych), łańcuszków, drutów (kolorowych, miedzianych), muliny, filcu,guzików, materiałowych tasiemek i wstążek oraz innych akcesoriów jubilerskich lub biżuterii, która Ci znudziła. Z wielką chęcią przygarnę materiały, które pozwolą mi zapoznać się z nowymi technikami biżuteryjnymi. Zapraszam do oglądania i obserwowania mojego bloga!

4 września 2012

Grafitowa bransoletka ze stalową nakrętką

Bransoletka w  szarej kolorystyce ze stalową nakrętką w roli głównej. Co o niej myślicie? Nadaje się do noszenia? Czy nie wygląda za dobrze? Nie mam przekonania do stalowej biżuterii. Bransoletka z regulacją na supełki. Jak zgromadzę więcej nakrętek to zdecyduje się na wykonanie bransoletki multinakrętkowej.

Bransoletkę można zobaczyć tu:

10 komentarzy:

  1. Świetna! Lubię prostotę i takie rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie! W wolnej chwili kliknę ;-)

      Usuń
  3. widzę teraz wszystko się przyda ;) niezły pomysł chociaż nie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam oprzeć się aby zmontować taką bransoletkę!

      Usuń
  4. Ładnie się prezentuje, może nie jest to bransoletka na każda okazję, ale całkiem niezły pomysł. Poczekam na tę mulinakrętkową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mój samo zapał pozwoli mi na jej wykonanie ;-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...