Witam na moim blogu!

Jeżeli masz pomysł na biżuterie dla siebie - napisz do mnie. Postaram się zrobić coś szczególnie dla Ciebie...

Czekam na komentarze do moich postów ;) Cenię każdą uwagę i spostrzeżenie. Bardzo chętnie się wymienię, poszukuję koralików, minerałów, sznurków (sutaszowych, woskowanych, bawełnianych), łańcuszków, drutów (kolorowych, miedzianych), muliny, filcu,guzików, materiałowych tasiemek i wstążek oraz innych akcesoriów jubilerskich lub biżuterii, która Ci znudziła. Z wielką chęcią przygarnę materiały, które pozwolą mi zapoznać się z nowymi technikami biżuteryjnymi. Zapraszam do oglądania i obserwowania mojego bloga!

14 września 2012

Niebieski filcowy naszyjnik

Moja praca na niebieskie wyzwanie



8 komentarzy:

  1. Witam:) obejrzałam troszkę Twoich prac i strasznie mi imponuje że są to staranne dzieła. Mało widziałam albo większość artystek robi biżuterię na tzw."odwal". Brawo, życzę sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz! Jestem z natury dokładna i uwielbiam robić biżuterię...

      Usuń
  2. Hej ;) Pisałam to już pod notką z candy ale nie wiem czy przeczytasz, wiec pisze to również pod najnowszą notką. proponuję zmianę licznika ponieważ ten mi strasznie szwankuje. Weszłam godzinę temu na twojego bloga i było 69,908 i nadal jest, a 4 osoby są online więc to niemożliwe. ;) Naszyjnik dość oryginalny ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam wszystkie komentarze. Licznik jest blogspota i wydaje mi się, że pokazuje dobre dane.

      Usuń
    2. czasem to wina przeglądarki

      Usuń
  3. nie spodziewałam się że takie materiały dadzą taki efekt,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam do nich przekonania. Naszyjnik wyszedł jednak ładnie, tylko jego zdjęcie mi nie wyszło ;-(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...