Witam na moim blogu!

Jeżeli masz pomysł na biżuterie dla siebie - napisz do mnie. Postaram się zrobić coś szczególnie dla Ciebie...

Czekam na komentarze do moich postów ;) Cenię każdą uwagę i spostrzeżenie. Bardzo chętnie się wymienię, poszukuję koralików, minerałów, sznurków (sutaszowych, woskowanych, bawełnianych), łańcuszków, drutów (kolorowych, miedzianych), muliny, filcu,guzików, materiałowych tasiemek i wstążek oraz innych akcesoriów jubilerskich lub biżuterii, która Ci znudziła. Z wielką chęcią przygarnę materiały, które pozwolą mi zapoznać się z nowymi technikami biżuteryjnymi. Zapraszam do oglądania i obserwowania mojego bloga!

13 kwietnia 2013

Mój wzornik sznureczków bawełnianych 1 mm

W kilku miejscach w internecie widziałam piękne wzorniki kolorów. Stwierdziłam, że sama też mogę taki mieć. Przyda się przy okazji wycieczki do pasmanterii i przy tworzeniu nowych połączeń kolorystycznych. Wzornik zrobiłam z 1 mm sznureczka (odcinki po 10 cm z każdego koloru) i kilku obwodów drutu pamięciowego. Sznureczki zawiązałam na drucianym kole w kolejności, która podobała mi się najbardziej. Jak sądzicie czy dobrze nazwałam kolory sznurków? Czy może zrobiłybyście to inaczej?

1. szary
2. kremowy
3. czarny
4. brązowy
5. ciemny czerwony
6. czerwony
7. pomarańczowy
8. brzoskwiniowy
9. ciemny żółty
10. żółty
11. jaskrawa zieleń
12. jasny zielony
13. ciemny zielony
14. butelkowy zielony
15. miętowy
16. jasny turkusowy
17. turkusowy
18. niebieski
19. ciemny niebieski
20. granatowy
21. fioletowy
22. jasny fioletowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...