Witam na moim blogu!

Jeżeli masz pomysł na biżuterie dla siebie - napisz do mnie. Postaram się zrobić coś szczególnie dla Ciebie...

Czekam na komentarze do moich postów ;) Cenię każdą uwagę i spostrzeżenie. Bardzo chętnie się wymienię, poszukuję koralików, minerałów, sznurków (sutaszowych, woskowanych, bawełnianych), łańcuszków, drutów (kolorowych, miedzianych), muliny, filcu,guzików, materiałowych tasiemek i wstążek oraz innych akcesoriów jubilerskich lub biżuterii, która Ci znudziła. Z wielką chęcią przygarnę materiały, które pozwolą mi zapoznać się z nowymi technikami biżuteryjnymi. Zapraszam do oglądania i obserwowania mojego bloga!

19 stycznia 2012

Fioletowo - szaro - biała bawełniana bransoletka

19 stycznia zgłosiłam bransoletkę do konkursu na "biżuterię tygodnia" organizowanego przez koraliki.pl. 23 stycznia było ogłoszenie wyników. Moja bransoletka wygrała! Nagrodą był bon, który na koraliki i inne akcesoria do wykorzystania w sklepie www.koralki.pl . Fotorelacja z moich zakupów i wybranych przeze mnie akcesoriów tu. Niżej wklejam post z facebookowej tablicy koraliki.pl:

Dodatkowo bransoletka została pracą miesiąca i wywalczyła kolejny bon na koraliki! Już nie mogę się doczekać aby się Wam pochwalić koralikami, które wybrałam ;-)

Tak wygląda bransoletka z nieco innym zapięciem. Jej długość całkowita (razem ze srebrzonymi końcówkami) ale bez łańcuszka to 20 cm. Zdjęcie robiłam popołudniu dlatego kolor biały wygląda jak kremowy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...