Witam na moim blogu!

Jeżeli masz pomysł na biżuterie dla siebie - napisz do mnie. Postaram się zrobić coś szczególnie dla Ciebie...

Czekam na komentarze do moich postów ;) Cenię każdą uwagę i spostrzeżenie. Bardzo chętnie się wymienię, poszukuję koralików, minerałów, sznurków (sutaszowych, woskowanych, bawełnianych), łańcuszków, drutów (kolorowych, miedzianych), muliny, filcu,guzików, materiałowych tasiemek i wstążek oraz innych akcesoriów jubilerskich lub biżuterii, która Ci znudziła. Z wielką chęcią przygarnę materiały, które pozwolą mi zapoznać się z nowymi technikami biżuteryjnymi. Zapraszam do oglądania i obserwowania mojego bloga!

1 lipca 2012

Pomarańczowe plecione kolczyki

Wyniki facebookowego konkursu już ogłoszone więc mogę zająć się publikacją konkursowych kolczyków. Są to plecione pomarańczowe serduszka z bawełnianymi frędzelkami. Długość całkowita kolczyków to 10 cm.
Kolczyki zgłaszam do wyzwania zorganizowanego przez Kreatywny Kufer. Trzymajcie za mnie kciuki! Może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie.
Szczęście niestety się do mnie nie uśmiechnęło. W wyzwaniu zgłoszono 68 prac, które okazały się być lepsze od moich pomarańczowych wyplatańców. Następnym razem postaram się bardziej!

10 komentarzy:

  1. Pomarańczowe urocze:)
    A ja dziękuję za prezencik candowy. Właśnie otrzymałam przesyłkę, śliczności. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają genialnie, byłaby możliwość zrobienia takich klipsów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, byłaby taka możliwość ;-) Musiałabym tylko poszukać odpowiednich zapięć. Nie wiem czy mam ;-)

      Usuń
  3. Byłabym zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne, od razu kojarzą się z latem:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...