Witam na moim blogu!

Jeżeli masz pomysł na biżuterie dla siebie - napisz do mnie. Postaram się zrobić coś szczególnie dla Ciebie...

Czekam na komentarze do moich postów ;) Cenię każdą uwagę i spostrzeżenie. Bardzo chętnie się wymienię, poszukuję koralików, minerałów, sznurków (sutaszowych, woskowanych, bawełnianych), łańcuszków, drutów (kolorowych, miedzianych), muliny, filcu,guzików, materiałowych tasiemek i wstążek oraz innych akcesoriów jubilerskich lub biżuterii, która Ci znudziła. Z wielką chęcią przygarnę materiały, które pozwolą mi zapoznać się z nowymi technikami biżuteryjnymi. Zapraszam do oglądania i obserwowania mojego bloga!

10 września 2013

Nowe syntetyczne sznurki

Wczoraj pokazałam Wam moje nowe kamienie naturalne, już powstają z nich bransoletki. Dziś chciałam pokazać nowe sznurki. Nigdy nie robiłam zakupów koralikowych z taką częstotliwością... Mam załamanie weny i musiałam się czymś pocieszyć. Nic innego nie poprawia mi tak dobrze humoru jak lody i nowe akcesoria! Sznureczki są syntetyczne więc ich końce będę mogła stapiać zapalniczką. Szpulki mają 5 cm wysokości i powinno być na każdej około 130 m sznurka). Wybrałam kolory (wymieniając od góry: pomarańcz, ciemna czerwień, złoty brąz, pudrowy róż, jasny fiolet, żółty, biały, mięta, krem, i błękit). Mnie najbardziej zauroczył błękit i mięta!

4 komentarze:

  1. Napisałam na twój e-mail wiadomość-nie otrzymałam odpowiedzi.Czekam na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Czyżbym go przeoczyła? Mogę wiedzieć z jakiego maila Pani pisała?

      Usuń
  2. Na brak weny faktycznie najlepiej smakują lody i zakupy akcesoriów do dalszej pracy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sznureczki leża przede mną, patrze na nie i uśmiech nie może mi zejść z twarzy... ;-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...