Witam na moim blogu!

Jeżeli masz pomysł na biżuterie dla siebie - napisz do mnie. Postaram się zrobić coś szczególnie dla Ciebie...

Czekam na komentarze do moich postów ;) Cenię każdą uwagę i spostrzeżenie. Bardzo chętnie się wymienię, poszukuję koralików, minerałów, sznurków (sutaszowych, woskowanych, bawełnianych), łańcuszków, drutów (kolorowych, miedzianych), muliny, filcu,guzików, materiałowych tasiemek i wstążek oraz innych akcesoriów jubilerskich lub biżuterii, która Ci znudziła. Z wielką chęcią przygarnę materiały, które pozwolą mi zapoznać się z nowymi technikami biżuteryjnymi. Zapraszam do oglądania i obserwowania mojego bloga!

11 grudnia 2013

Fioletowa bransoletka z ametystem

Bransoleta wypleciona ręcznie z fioletowego sznurka i nieregularnych bryłek ametystu. Kamyki nawlekłam na krótki drucik i zablokowałam je z obydwu stron posrebrzanymi koralikami. Powstałe lopiki służą jako zaczepienie do sznurka. Zapięcie na karabińczyk. 

ametyst biżuteria bransoletka ametyst z ametystem


4 komentarze:

  1. Pięknie się prezentuje w tych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I like the write-up, the point in which the site is actually a tiny little bit unique tends to make it so useful, I actually get fed up of viewing the exact outdated monotonous recycled stuff just about all of the time.
    online game addicting

    OdpowiedzUsuń
  3. mam wielki sentyment do ametystu...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...