Witam na moim blogu!

Jeżeli masz pomysł na biżuterie dla siebie - napisz do mnie. Postaram się zrobić coś szczególnie dla Ciebie...

Czekam na komentarze do moich postów ;) Cenię każdą uwagę i spostrzeżenie. Bardzo chętnie się wymienię, poszukuję koralików, minerałów, sznurków (sutaszowych, woskowanych, bawełnianych), łańcuszków, drutów (kolorowych, miedzianych), muliny, filcu,guzików, materiałowych tasiemek i wstążek oraz innych akcesoriów jubilerskich lub biżuterii, która Ci znudziła. Z wielką chęcią przygarnę materiały, które pozwolą mi zapoznać się z nowymi technikami biżuteryjnymi. Zapraszam do oglądania i obserwowania mojego bloga!

19 listopada 2011

Zestaw biżuterii afromental kolczyki afromental zawieszka afromental

8 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Twoja biżuteria, ale... Twoje bransoletki to po prostu uwielbiam!! :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jest taka możliwość żebyś zrobiła zawieszke albo kolczyki z samym Łozem ( żebym ci wysłała zdjęcie a ty byś je zrobiła) ?????? Jak możesz to odpowiedz na ten email kasiabuziak1996@gmail.com lub gg 667521

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o maila na adres: beretta4@wp.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fjnie by bylo jak by były z samym Tomsonem <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki, wisiory i bransoletki mogę na szczęście wykonać z dowolnym obrazkiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam! Niedawno kupiłam zestaw (kolczyki, bransoletka, zawieszka). Cały zestaw jest wykonany solidnie i dobrze się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się twoja biżuteria. Chciałaby zapytać też, gdzie mogłabym taką kupić (jeśli znacie linki do stron z bluzkami z Afromental, to także prosiłabym o podanie).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...